O vedení daňové evidence a podvojného účetnictví podnikatelů a malých a středně velkých firem se v současné době starají dva zaměstnanci. Účetnictví a evidence jsou vedeny převážně v sídle naší společnosti. Jsme schopni zajistit si dovoz podkladů od klientů a zpracované účetnictví a daňovou evidenci zase odvézt zpět. Práce provádíme nejméně 1x měsíčně, v případě potřeby i průběžně.

Jsme připraveni provést přechod z jednoduchého na podvojné účetnictví (případně z daňové evidence).

Účetnictví a daňová evidence jsou vedeny na SW Účto (Tichý), EKONOM (Elisoft Zlín).

Vedení účetnictví (případně daňové evidence) zahrnuje:

  • zaúčtování účetních případů
  • tisk účetních dokladů a jejich založení
  • kompletní zpracování přiznání k DPH a silniční dani
  • kompletní personální a mzdová agenda
  • kompletní majetková a finanční evidence, evidence leasingů
  • uzávěrky – měsíční, čtvrtletní, mimořádné, řádné
  • kompletní účetní závěrka s výstupy potřebnými k sestavení přiznání k dani z příjmů
  • podrobné sestavy dle přání zákazníka
  • sledování jednotlivých účetních případů dle analytických i syntetických účtů
  • je možná tvorba výkazů dle:
    • středisek
    • zakázek
    • činností

Další činnosti:

  • zpracování přiznání k dani z příjmů a dalším daním, hlášení na finanční úřady, OSSZ, zdravotní pojišťovny
  • zpracování statistických výkazů
  • kontroly a revize účetnictví
  • rekonstrukce účetnictví
  • možnost zastupování při jednáních se zdravotními pojišťovnami, OSSZ
  • metodické vedení při inventarizacích majetku
  • účetní dohled a poradenství
  • přichystání archivace dokladů
  • zpracování podkladů pro získání úvěru a leasingu
  • zpracování vnitropodnikových směrnic
  • zpracování hlášení INTRASTAT

Stálí klienti mají zabezpečen servis zahrnující např. bezplatné poradenství nebo sledování a upozornění na daňové povinnosti. Pro výkon vedení účetnictví je společnost pojištěna u KOOPERATIVY, a.s. Zaručujeme naprostou diskrétnost v rámci zákonů.

Kromě vedení účetnictví jsme schopni zajistit na základě úzké spolupráce služby, které souvisí s podnikáním:

  • služby daňového poradce, včetně odložení přiznání k dani z příjmů
  • audit
  • právní poradenství
  • služby soudního znalce

V současné době je naší společností vedeno účetnictví v těchto podnikatelských i neziskových oblastech:

  • velkoobchod
  • maloobchod
  • výroba protetických pomůcek
  • služby obyvatelstvu
  • služby podnikům
  • stavební činnost
  • projektová činnost
  • pronájmy nemovitostí
  • jiné podnikání podle zvláštních předpisů
  • zájmové organizace
  • odborové organizace

Za svými klienty jezdíme do těchto krásných měst, obcí a jejich okolí:

  • Ostrava
  • Opava
  • Skřipov
  • Slavkov u Opavy
  • Litultovice
  • Bělotín
  • Paršovice
  • Praha

Jsme však flexibilní a jsme schopni trvale spolupracovat i se vzdálenějšími firmami.

Náš tým

Dana Mutinová
Daňový poradce
603 879 763
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Klára Helcelová
účetní
736 608 979
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Zuzana Lasáková
mzdová účetní, personalistika
739 447 366
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.